Kurrriikurriii

Sitter hemma hos Olliwer, förut var vi iväg till biltema och köpte 2 plast lådor där vi nu har syrsorna i en och mjölmaskarna i en. Sen gick vi till Akrens Zoo och köpte en nattlampa och syrsor sen åkte vi hem. 
Vi har fixat åt bäbisarna nu och gett dom mat osv.
Just nu sitter jag i hans säng och lyssnar på min mage som låter kurrikurrar hela tiden!
Men tror nog vi ska äta snart om jag har tur ;) 
Sen blir det kanske hem och kolla tv med pappa och äta upp godiset jag har kvar, annars får jag spara till nästa helg eftersom jag och Jessica inte får äta godis på veckodagarna.


Är fortfarande förkyld och känner mig lite hängig till och från, men imorgon blir det skola i vilket fall som helst. 
Men aja ni får ha en bra kväll puss & kram ♥ 



Yees en osminkad & ofixad Julia, de gillas!
bjuder på den asså ^^

Kommentarer
Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: vad kul! är allt bra med dig?:D

2012-02-19 @ 19:27:32
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Juliacarolinaandersson

Allt är bra med mig!

Hur är det själv? :D

2012-02-20 @ 07:25:58
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/
Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: varför svarar du på din blogg? bara onödigt, jätte jobbigt att gå tillbaka för alla ;)

och du man kommer inte upp på topplistan om man själv kommenterar sin blogg, bara så du vet :)

2012-02-20 @ 11:22:31
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0