Rally helg!

Förlåt för att jag inte uppdaterat men har varit på rally hela helgen tillsammans med den underbaraste Olliwer och även hans goa mamma!
Igår va vi iväg till hagfors och såg en sträcka där. 
Jag tycker faktiskt att det är kul att kolla på rally, även fast jag inte direkt vet vad alla heter men älskar ljudet och farten är så härligt på något sätt :p 
Förut va de "avslutning" på torget så va där med Olliwer och kollade, fast orkade inte se klart allt för blev svin kallt!
Men kan iaf säga att jag har haft en jätte mysig helg och haft jätte roligt!! :D

Här är 3 bilder på några? Olliwer skulle ut o träffa mommo så han skicka de första som kom upp och de är från torget,




Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan som har varit har jag inte gjort så mycket direkt. 
Har väl varit i skolan och hos min pappa och med Jessica & Emma en dag och stan. 
Sen har jag nog mest varit hemma hos pappa för jag hade väldigt ont i magen upp och ner denna veckan som var nu. Och så har jag ju varit med Olliwer någon dag också. 

Den här veckan som kommer vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom skolan.
Har saker jag måste fixa så ska försöka få någon dag till det också. 
Sen får jag väl se vilka jag kommer umgås med under veckan. 
Är hos mamma denna veckan också. 


Blev ett långt inlägg, men nu ska jag fixa mina naglar och löshåret sen målaögonbrynen. 
Efter det blir det att gosa ner sig i soffan och kolla tv med mamma och så kommer kanske Olliwer senare. 
Puss på er! 
Lovar att hålla mig uppdaterad varje dag denna vecka!!


SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!! 
därför jag ska ha hårförlägning för jag står inte ut med kort hår längre.
Kommer aldrig mer färga håret blont, för nu ska jag ta hand om mitt hår
så de blir lika långt och tjockt igen. 

Gammal bild, men där ser ni håret :´( ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, jag känner igen dig? Har du gått på Husumskolan eller typ nåt sånt o-o'. Aja shit fin blogg, kommer läsa den varje dag :).

2012-02-12 @ 19:39:23
URL: http://medsanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0