~Say what you want

Mina tangenter är töga som fan går knappt att skriva får D A M P !

Orkar inte skriva mer än att Emma & Jessica sov hos mig inatt vi var på stan efter vi hade slutat skulle inte köpa något egentligen va bara Emma som skulle kolla efter ett par jeans men hitta inga.

Jag köpte detta!

Kavaj från H&M 199kr.

BH från Lindex 179kr.

Viva la Diva rouge 50kr. också från Lindex.

Kan inte lägga upp bilden på hur kavajen såg ut på för datorn lever verkligen sitt eget lilla liv!

 

Dag 12 - I min handväska.

Just nu finns de inge i den, tömde den förut.

Men annars ligger väl plånboken och ibland kanske sminket följer med.

Sen finns det väl en massa annan dret där, en dator o laddare.

Men usch nu orkar jag inte skriva mer, trycker sönder datorn!

Kan säga att jag städa mitt rum som såg ut som ett bombnedslag, hatar att städa men när man är klar känns allt mycket fräschare.

Puuussshej!♥


har ni tips om saker ni vill att jag skriver om, eller saker ni undrar om så kontakta mig på
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0