sjuksjuksjuk

Fortfarande sjuk vilket är väldigt tråkigt!
Har typ sovit hela dagen och kollat film, när jag vaknade tittade jag på Sommaren med Göran, sen kolla jag på Wallander steget efter fast somnade typ under filmen. 
Sen kom älskling hem och fixade mat åt mig och så kollade vi på Avatar och myste lite.
Efter en stund kom syster Johanna & Max så kollade alla film, fast ah blev väl mer att jag iaf lekte med honom. 
Sen gick jag och Olliwer hem till honom en sväng och fixade åt liten bäbis, sen la vi oss gosa efter det gick jag hem och så har min efter längtade syster Matilda kommit hem så prata lite med henne och nu ligger jag här i sängen och ska kolla någon film om jag orkar annars lägger jag mig och sover. 

eftersom jag sovit typ hela dagen så har jag inte varit inne och kollat på bloggen, men har fått några gissningar och finns några som har rätt. Men ni får en dag till på er, så ska jag se hur många som gissat rätt imorgon!
sov så gott med er så hörs vi imorgon puss!♥


fick bli en gammal bild, skit cool eller hur ?! ;)

Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg , besök gärna min blogg o lämna gärna kommentarer ! :)



Kraam ! :))

2012-02-17 @ 08:01:50
URL: http://LydiaoEddy.devote.se
Postat av: Juliacarolinaandersson

Tack!

Det ska jag göra ska du se!

Kram från Julia!:)

2012-02-17 @ 08:11:46
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0