~The last time now

Hej, har glömt att blogga i 2 dagar nu dåligt av mig!
Men nu får jag börja om. 
Orkar inte skriva hur mina dagar har varit, men har varit upp och ner. 
Jag och Olliwer ska försöka en sista gång nu, vi satt och prata ut hela dagen igår vilket faktiskt var väldigt skönt och jag hoppas vi har löst allt nu. Ska försöka och få de att funka nu en gång för alla, inge mer litet bråk som blir störrre och större! Men funkar det inte så får vi försöka vara vänner även fast det kan bli svårt.
Men vi får se hur det går, hoppas på det bästa för ingen av oss mår bra av att bråka som vi har gjort nu. 


Dag 11 - mina syskon

Jag har 2 stora systrar på min mammas sida och de är de bästa systrarna man kan ha!
Dom finns alltid där för mig om det skulle va något. 
Min syster Johanna som är äldst har en son som heter Max och är 9 månader. 
Jag är moster till honom och en väldigt stolt en. Jag har börjat passa honom ganska ofta när Johanna och Micke kanske vill gå ut och äta tillsammans eller gå på hockey eller bara umgås med sina vänner.
Det känns väldigt skönt att de låter mig få ha honom själv och att de litar på att jag kan ta hand om honom själv. Johanna är en väldigt glad tjej med en väldigt rolig humor och vi två är ganska lika i sättet tycker jag. 

Matilda bor i Olso så träffar henne inte så ofta eftersom hon inte kan komma hit så ofta. 
Men när hon väl kommer så brukar vi umgås med varandra på kvällarna om båda är hemma och vi kan sitta och prata om allt möjligt. 
Matilda är också en väldigt glad tjej och hon kan vara väldigt knasig ibland, men hon ger mig alltid ett leende på läpparna. 
Jag och Matilda kan tjaffsa lite ibland när vi stör oss på varandra, men slutar ofta med att vi skrattar åt varandra. 

Jag älskar verkligen mina systrar och är väldigt glad över att jag har dom vid min sida!
Jag litar på dom till 100% ! 
De är helt enkelt de bästa systrar man kan hitta. Puss på er ♥


Johanna ♥


Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Mimmi

Vackraste systrarna! <3 <3 <3

2012-02-07 @ 18:28:29
Postat av: Syster M

Åååååh va glad jag blev!!!! och tårögd! Älskar dig utav hela mitt hjärta Julle, även fast vi tjafsar ibland så har vi oftast alltid så kul och samma knasiga humor. Pussar å kramar, ses nästa vecka! :)

2012-02-08 @ 23:11:40
Postat av: Juliacarolinaandersson

Mamma: Vi har en vacker mamma också! <3 <3 <3



Matilda: Va tur då! Haha vi är som vi är vi två! :p

Pusssss längtar till nästa vecka !<3<

2012-02-09 @ 08:23:20
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0