~Up And Down

Glömde blogga igår så får bli ett långt inlägg nu. 
Spenderade går dagen med Jessica, sov även där. 
Orkar inte skriva allt vi gjorde, men vi hade iaf väldigt roligt!
Missade ju även och skriva dag 9 igår så får bli både dag 9 & 10 idag då :)
Dag 09 - En bild på mig när jag var liten. 


blev lite sne men datorn speglade sig annars. 
så jätte söt!


Dag 10 -  Min favorit sommar 

Sommaren 2011 var nog den bästa sommaren på länge. 
Jag spenderade nästan hela sommaren med Olliwer.
Han följde med mig till kusten och där va vi väl ganska många gånger och det var sjukt mysigt tycker jag. 
Sen åkte vi väldigt ofta och hälsa på hans släkt och va kvar där någon natt. 
Gjorde saker med hans mamma och syster vi var ganska mycket i Arvika hos Olliwers mammas barndomskompis. Där var det också jätte mysigt att vara!
Sen var vi väl i karlskoga hos hans pappa ganska mycket också. 
Jag orkar inte skriva mer än detta nu kommer bli för mycket. 
Men sommaren 2011 var min favorit sommar! ♥



Juste jag och Jessica ska börja med godisstop efter söndagen. 
Får se hur det går?
Pappa har köpt en mega klubba med massa klubbor i och en toblerone till mig nu när han va på Ålands färjan så de va där han köpte de. Får se till att trycka i mig allt innan måndag då , för jag tänker inte bjuda eller ge bort något! ... haha nej men annars får jag väl ge allt som blir kvar till pappa ... haha!
Aja vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, är ganska trött så får nog bli en hemma lördag för mig. 
Ni andra får ha en riktigt bra kväll! Pusspuss 

undrar ni något så kan ni kontakta mig på
[email protected] 
kommer snart köra en fråge stund också så tänkt ut någon rolig fråga att ställa mig, svara på de mesta!


mööömmmss!


haha aah snygg fjång på håret? haha ah bjuder på
den bilden!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh va söt du va då lilla Julia! :D

PS... Skulle gärna ta lite godis av dig, men har godislöfte jag med :/ <3

2012-02-07 @ 15:10:20
URL: http://beatricerattfeldt.wordpress.com
Postat av: Juliacarolinaandersson

Haha tack Beatrice! :D

Kan säga att Tobleronen låg i min mage 3 dagar efter... haha!<3

2012-02-17 @ 08:08:15
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0