Vad händer?

Godmorgon!
Vet inte riktigt vad som hänt med mitt morgon humör, jag gick upp klockan 07.00 och blev klar 07.20 sjukt konstigt jag brukar allltid vara jätte seg!
Min buss går inte förens 08.40, har precis ätit frulle och hann till och med dricka kaffé som gör min morgon ännu bättre!
Efter jag hade blivit klar imorse så plockade jag faktiskt ur diskmaskinen hos Olliwer som jag sov hos inatt. 
Sen ställde jag fram kaffe åt både mig och hans mamma, sen frulle till mig och Moa!
Men ändå väldigt skönt att ha det såhär på morgonen, för jag hatar verkligen att stressa för det ger mig sämsta humöret för rästen av dagen!

Men nu ska jag plocka bort efter mig och Moa, för hon var tvungen att göra sig iordning så erbjöd mig det, vi hörs senare under dagen!
Och svarade på några kommentarer imorse men svarar på rästen när jag är i skolan. 
Puss och Kram ♥

Cp bild, men ah fick bli lite slappt idag
har sån kort dag.
Tröja & leggings från ginatricot. 

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: ja, typ världens bästa :D

2012-02-21 @ 08:43:38
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0