Vad tror ni?

Hej på er!
Förlåt att jag inte har uppdaterat på 2 dagar nu men har haft lite för mig.
Mycket skola och sen en hemlis och sen va det ju alla ♥ dag igår då var jag hemma hos älskling o myste!
Och hade inte tid för att blogga då. 
Men jag lever och mår bra... fast tror jag börjar bli lite sjuk där imot!

Jag har köpt en sak som jag velat ha ett tag nu ... En del vet vad det är ...
Men kan ni andra gissa? :D

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag

Ah jag har ju inte tagit av mig kläderna än eftersom jag fortfarande är i skolan... 
Men jag har på mig ett par leggings från bik bok och till de ett vitt vanligt linne och sen en lite kortare långärmad tröja från H&M och så klart skor och en halsduk. 
Ah trosor och bh med då...




Gisssssa vad jag köpt!
skicka som kommentar eller till min hotmail som är [email protected]
den som gissar rätt kan få en länkning om den har blogg dåra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0