2012 !

Hellluuu! 
Hade en jätte bra kväll/natt måste jag säga. Hoppas på att detta år blir ett år utan en massa problem!
Iaf igår var de en liten fest hos Olliwer, sen åkte vi ner till torget för att kolla raketerna på sandgrundsbron var inte lika bra som förra året men de var ändå fint!
Efter torget åkte vi på efter fest hos Carro fast stanade inte så länge blev trött och Olliwer var hungrig så vi gick hem till mig och käka sen gick vi och la oss. Vaknade runt 13.40 eller något och då drog Olliwer hem sen duschade jag och gjorde mig iordning och gick ner till honom. 
Nu sitter jag i sängen och han kollar på "how I meat your mother" men ska väl också sätta mig och titta på de, sen ska vi kanske ut och åka lite pulka nu när det har väl har kommit lite snö, men där imot regnar det typ lite så ah det är väl snart borta som vanligt. 
Men nu ska jag sätta mig hos Olliwer och kolla på de dära. 
Jag lägger upp bilder när jag väl fört över dom till datorn!
Hoppas alla haft en bra nyår, fast dock slutade det inte bra för alla och jag tycker verkligen jätte synd om er men fortsätt kämpa! Hon kommer alltid vara med er och hon hade nog en väldigt bra nyår innan de tog slut och jag tror hon vill fortsätta se er lee! 
Kände inte tjejen men, R.I.P !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0