~Everything can change

Hallojee!
Jag sitter hemma och pluggar lite just nu faktiskt eftersom jag åkte hem ifrån skolan med magont och vill inte hamna efter så bäst att göra lite. 
Imorse när jag kom till skolan fick jag någon panik ville verkligen ha LOKA? Så efter matten följde Jessica och Wachira med mig till Konsum för att köpa den dära jävla LOKAN! 
Sen gick vi tillbaka och då hade vi Logi och efter de hade vi lunch. 
Följde med och käkade för jajg trodde de var därför jag hade ont i magen, men de gick inte över efter heller så bad pappa hämta mig. När jag kom hem la jag mig i soffan en stund, sen gjorde jag klart några uppgifter och skickade in och nu ska jag göra de andra. 
Har fortfarande ont i magen man hoppas de går över ikväll!
Efter jag gjort klart uppgifterna ska jag mysa ner mig i sängen med en film!

fett ful bild, men ah jag & LOKA så söta ;D


utblåst mage som gör ont :( 

Tänkte se till att jag håller igång bloggen så ska köra på detta!

Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter Julia och är 16 år & bor i Karlstad.
Jag bor varannan vecka hos min mamma och pappa.
På min mammas sida har jag 2 systrar Matilda & Johanna och de är de bästa systrar man kan ha!
På min pappas sida är det bara jag och han förutom släkten då och djuren. Har en kanin och en katt.

Jag är en väldigt öppen tjej när jag väl har träffat någon jag kan känner att man kan lita på.
Alla är inte perfekta och jag kan säga själv att jag inte heller är det, men jag är den jag är och de tänker jag inte ändra på för då är jag ju inte den rätta Julia.
Kan säga att jag har väldigt svårt att säga nej i en del situationer och som alla vuxna säger så är jag ofta för snäll i när jag egentligen borde tänka mer på mig själv och inte sätta andra före.
Men jag har väldigt svårt för att såra folk med mening, vet jag att jag varit otrevlig mot någon eller något sånt får jag alltid dåligt samvete efter åt och önska jag kan ta tillbaka de jag sagt.
Där i mot har jag väldigt lätt för att bli sårad själv, är en väldigt känslig tjej kan jag säga tar åt mig så himla lätt! Och det är ganska irriterande för jag vet ju själv vad som är sant och inte sant och vad jag borde göra egentligen men blir alltid tvärtom.
Jag förlåter även saker som andra inte skulle gjort och jag vet inte varför.
Om någon gjort något fel mot mig så kan det kännas som att det är mitt fel och då är det jag som säger förlåt.
Jag är väldigt ärlig av mig och hatar när folk inte litar på mig!
Och jag hatar att bråka med folk om de inte handlar om något stort, men små tjafs som blir stora är de värsta som finns!
Så äre med det.

På fritiden är jag väl mest med mina vänner, men har jag pengar vill jag verkligen ut och shoppa.
Fast jag är dock ganska sparsam av mig och kan inte ta slut på alla mina pengar utan jag måste veta att jag har pengar kvar.
Jag är även ganska barnslig av mig när jag väl har kunnat öppna mig för människor men de är min personlighet och de vill jag inte ändra på.
Jag är även ganska sprallig och hatar att sitta stilla för länge.
Håller inte på med någon sport eller sånt längre men innan jag slutade med de så spelade jag fotboll & red & dansade och ibland kan jag verkligen sakna de.
Jag går på Tingvallagymnasiet och där går jag Hotell & Turism. Trivs väldigt bra med mitt val och är glad över att jag valde de.
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva längre haha finns så mycket jag kan säga om mig själv men nu får de räcka! :D










Kommentarer
Postat av: Syster M

Älskar Dig Doban!!!

2012-01-26 @ 19:38:55
Postat av: ..

Tight.. :*

2012-02-15 @ 23:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0