Godnatt!

Dag 06 - Min dag

Jaru min dag började med att jag vaknade upp hos Jessica. 
Gick upp och duschade sen gjorde vi oss iordning, sen åkte vi till skolan.
Efter skolan mötte jag och Jessica Linnéa på torget och så gick vi och solade.
När vi solat klart åkte jag hem till Olliwer och typ kollade på film, sen somnade han så jag åkte hem.
När jag kom hem käkade jag sen la jag mig i sängen ett tag, sen gick jag ut och träffade Ronja en liten stund. 
Och när jag kom hem tvättade jag bort sminket och borstatänderna och kissade sen gick jag väl och la mig och nu ligger jag här. 

Nu vet alla vad jag har gjort, men orka inte skriva med de gånger jag varit på toa :p
Ska sova nu faktiskt, så godnatt puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0