Grease!

Sitter i på lektion med Jessica & Rebecka och har engelska. 
Vi ska jobba om filmen Grease, och ska se den nästa vecka.
Nästa vecka ska vi se på filmen, fast har sett den typ 100 ggr har den hemma men den går att se flera gånger så ska bli kul :)  
Efter engelskan har vi ha matte! skit kul -.- sen får vi se om man måste gå på handledningen eller inte.
Har fortfarande ont i svanskotan hoppas de går över snart.
När pappa väckte mig imorse trodde jag att de va torsdag så blev lite grinig när han väl hade åkt hem, eftersom han väckte mig klockan 07.00 men de va tur att jag tvinga mig upp ändå!
Men aja nu måste jag stänga ihop, bloggar ikväll pusspuss


gölliga ;)


Rebecka & hm vet ej? & Jessica, så söta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0