Hemma dag med pappa!

Hej på er!

Efter skolan så solade jag faktiskt i en kvart, endast för att jag inte vill bli blek direkt. 
Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hyrde två filmer och de va skit bra! 
Efter vi hyrt film åkte vi för bi mamma en sväng för jag skulle springa upp och hämta mina idrottsskor, sen åkte vi till Pekås och köpte gurka och dipp och sen köpte väl pappa de vanliga. 
När vi kom hem så satte jag mig vid tv:n med datorn och spelade sims2 haha^^
Och när pappa gick ut & gick fixade jag gurkan och morötterna o dippen.
Sen när han kom hem duschade han och gjorde allt va han nu gjorde, sen kollade vi på filmerna och tjocka oss.
Har varit sjukt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt! 
Där imot har jag fått as ont i min (svanskota?) eller hur de stavas? Men ah iaf, kan knappt gå känns de som utan att de gör skit ont!! Vet inte riktigt vad det är men, har jag såhär ont imorgon kommer jag inte komma ur sängen och inte heller kunna gå till skolan. 
Men aja nu ska jag faktiskt lägga mig och försöka sova är skit trött! 
Pussspusss ;*


Mums (aa' 
Älskar dig pappa, tur att du "läser" min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0