Kvällen med Ronja

Ronja den bästa tjejen sov hos mig inatt.
Först var jag hos Olliwer med mommo, sen kom Victor och så drog mommo och efter en stund kom Ronja så hjälpte vi Victor med moppen upp till sig för han köpte den av Olliwer. 
Sen gick vi tillbaka till Olliwer för att hämta min dator sen gick jag och Ronja hem till henne och hämta saker sen tog vi bussen hem till mig, så käka vi tacos sen gick satt vi vid datorn en stund. 
Efter det gick vi ut för att träffa Moa & Julius och vi va väl med dom en bra stund.
Sen gick vi in och tog de lite lugnt, sen gjorde vi facemask som jag säger. 
När det va klart blev jag skit trött så vi la oss och kolla på film sen somnade jag, men innan så är jag ju såklart klumpig och slänger kudden på cola glaset så allt kom på Ronjas madrass så vi fick vända på den, sen somnade jag. 
Vi vaknade kl 15.00 ungefär och då gjorde jag mig iordning sen ner till Olliwer och åkte till bergvik med han och Mommo ganska onödigt eftersom alla affärer hade stängde förutom coop och maxi. 
Nu sitter jag hos Olliwer med Mommo och sen ska vi nog till sundstahallarna och kolla på någon natt cup. 
Har lagt in typ 3 bilder från nyår de andra bilderna kan jag inte lägga in än har ingen sladd. 
Blir ganska många bilder nu, några från igår också :)


Pappa the kock ! 

Jessica finaste! :D vi gjorde oss iordning tsm. 


haha cleeeaaan spegel, och ingen bra bild men den andra blev dret ful.


Olliwer på nyår. 


den bjuder jag faktiskt på eftersom de va nyår :p 
skit ful där imot !

Ronja Löfgren <3


Taaacccooosssss, mööömmmssss :D 

Plutttteeen !

Dret snöggeee !

Går dagens outfit :p


knas bild, men dagens slapp kläder.

nu orkar ja inte ladda upp mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0