Maxiboy dag!

Vaknade runt 11.30 och slängde på mig one picen, sen halvsprang jag hem till Johanna för att passa Max när syster skulle klippa sig. Fast när jag kom dit följde jag och Max med till frisören och vi hade väldigt roligt med tidningspapper som fyllde hela stolen han satt i ! Men kan säga att vi båda blev nog trötta efter de skrattet bebben somnade i vagnen på vägen hem. Och sov kvar i ungefär 40 min sen vaknade han och va i fullrulle med att dansa & leka och det bästa va ju såklart när mamma lät oss riva sönder mer tidningspapper!!
Vi hade iaf massa skoj och mys tillsammans gick hem runt 18.00 ungefär och lika fort som jag kom in gick jag typ ut för att träffa Ronja en sväng. Sen tillbaka till syster för att hämta datorn glömde den *skräll att jag glömmer saker*!
Sen käkade jag med mamma, sedan hem till Olliwer och va med han och hans kusin River. Sen kom jag hem gjorde mig iordnig för kvällen och nu ligger jag här och ska snart sätta på en film och sen sova. 
Hoppas på att bli väckt runt 8 någon imorgon bitti för att få åka pulka med Max & Johanna! Struntar i om de är tidigt är de Max som är med så spelar ingenting någon roll! 

Åker till GranCanaria på onsdag blir borta i en vecka hoppas på bra väder!
Får se om de blir någon uppdatering där datorn följer inte med, men en massa bilder kommer de bli när jag kommer hem iaf! :D 
Nej nu är de dags att kolla film innan de blir morgon puss på er söta läsare!! 



Du är den finaste bebisen man kan hitta!
Älskar dig min guldvärlda lillkille!
Är verkligen världens stoltaste MOSTER! 
MAX 

juste tack till Hanna Swedberg som fixa min blogg, dock hatar jag bilden hon tog till min header men den funkar ! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0