Maxiboy sover här!

Hej! 
Förlåt att jag bloggar så sent, men har inte haft tid idag gjort saker hela tiden!
Efter skolan blev de hem till pappa för att packa sen städa. Sen ner till mamma och va med Max och henne.
När Max somnat så åt jag och mamma sen gick jag till Ronja en sväng för att hämta min tröja, men blev kvar en stund för att kolla på när dom snaggade Tobbe ganska roligt faktiskt ser förjävligt ut! haha. 
När jag kom hem kolla jag och mamma på 3 avsnitt av Sunes jul men sen blev hon trött och jag med så ska lägga mig efter detta. 
Lägger upp bilder imorgon för inte hunnit lägga in dom på datorn än, är bilder från när Max badade förut. 
Men aja nu ska jag tvätta sminket sen lägga mig inne hos mamma och Max. 
ska upp ganska tidigt imorgon för Jessica erbjöd mig att följa med henne och vara modell för en dag ska bli väldigt roligt! 
Men godnatt puss!

Dag 02 - Min första kärlek. 

Min första riktiga kärlek som varat längst är Olliwer Grönvall. 
Vi var tillsammans i 1år om man räknar bort den stunden de var slut mellan oss. 
De som gjorde att han var på riktigt var att jag kunde vara mig själv med honom och kunna umgås och göra saker tillsammans med han släkt och även han med min. 
Innan vi blev tillsammans hade vi varit vänner i 4år. Fast vi umgicks inte direkt på fritiden utan var mer i skolan. Men jag kunde berätta allt för honom och han fanns alltid där för mig. 
När vi blev tillsammans var de allt som de brukade vara när vi var vänner förutom att de fanns något extra där. Ingenting var direkt pinsamt som de brukar vara i början av ett förhållande, man vågar inte riktigt öppna sig ordentligt för alla så fort. Men de kunde jag verkligen göra med Olliwer.
Vi har haft sjukt många bra stunder och skapat otroligt många minnen som jag aldrig kommer glömma! De bästa var verkligen att dela sommaren 2011 med honom, vi hade det verkligen så sjukt mysigt. Han följde med mig till Kusten där vi har husvagn och ah de var verkligen underbart.
Jag följde även med han och hans mamma & lillasyster till olika ställen, och vi var väldigt ofta i karlskoga där hans pappa bor. 
Sen brukade vi åka till hans släkt och vara där någon dag. Ah vi gjorde allt möjligt!

Men vi har även bråkat väldigt mycket över små saker som blivit stora pga att vi alltid tog upp gamla saker som hänt när vi bråka sist. 
Sen finns de även saker som har hänt som verkligen har fått mig att må dåligt. Visst de kanske han också har gjort men de stunderna var verkligen skit för mig. 
Vi har haft små avbryt i förhållandet och krånglat upp och ner.
Men i slutet hade vi det faktiskt väldigt bra tycker jag, vi bråkade knappt med varandra utan skrattade och hade kul ihop. 
Men sen kom det en dag som gjorde så hela mitt liv bara ville ras ihop men de behöver jag inte skriva här. 
Varje dag försöker jag att inte tänka på de men de kommer ofta fram på kvällarna och det är skit jobbigt. 
De senaste 2 månaderna nu har vi bråkat otroligt mycket och haft det fram och tillbaka, men de har alltid kommit en sak i vägen. 
Han blev en helt annan kille inte den jag träffade utan någon man verkligen inte ville känna, men jag kunde inte låta honom lämna mig helt utan jag var fortfarande kvar där efter honom för han är den bästa jag träffat.
Även fast vi bråkat så sjukt mycket och saker och ord har varit otrevliga så kan jag inte låta honom gå. För jag vet vem Olliwer är! Jag känner honom på ett annat sätt än vad många andra gör, de är det som gjort de så svårt för mig att släppa taget. 
Några veckor innan jag åkte till Gran Canaria nu så började vi va igen och han började komma tillbaka till den han va och de gjorde mig så himla glad och jag hoppades verkligen på att få ha han kvar så!
Och de blev faktiskt väldigt bra de veckorna innan jag åkte.
Vi träffades på julafton och vi firade nyår tillsammans och allt kändes jätte bra. 
Men dagen innan jag åkte börja vi bråka över en sån onödig sak så jag vill inte ens ta upp det här.
Vi träffades inte den kvällen och inte dagen då jag åkte, vilket kändes väldigt konstigt och jag var faktiskt ledsen. Jag ringde honom innan jag skulle på flyget och sa hejdå mer än så blev de inte. 
När jag kom hem där ifrån skrev han till mig att han ville träffas och prata om en sak och de gjorde vi. Blev väldigt ledsen och kände mig verkligen sårad, men tror nog han var mer ledsen än vad jag var!
Men den kvällen kom han hem och sov hos mig men jag visste inte riktigt hur jag kände just då. 
Fast efter några dagar blev allt bra igen, förutom att de han sa fortfarande gör ont när jag tänker på de.
Vi försöker iaf att få de som vi hade de när vi blev tillsammans och jag hoppas att det kan bli så, men ibland känns de som att de kommer få ett slut en gång för alla. Vi kan små tjafsa en del och de börjar bli sjukt jobbigt! Inte bara för mig utan personer i min omgivning.
Men vi ska försöka ge de en chans så får vi se hur långt de går denna gången. 

Nu orkar jag inte skriva mer, men här är lite av min första riktiga kärlek.
Sen kan jag säga att de finns en till jag tyckte väldigt mycket om och också hade de väldigt bra med, fast de höll inte lika länge och  vi gjorde inte direkt såna saker som jag och Olliwer har gjort fast då var jag ju ändå bara 13-14 typ.


Gamal bild.


Kommentarer
Postat av: en beundrare

jag älskar dej iallafal det ska du veta och om något i texten är sant så skriv att du älskar mig

2012-02-03 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0