pulka time!

Tjue!
Blev faktiskt väckt runt 8 av min kära syster, fick slänga på mig kläder för att sedan gå över till henne och käka frukost med henne & Max kan inte bli mysigare. 
Efter frukosten gick vi ut och åkte lite pulka på gården och lekte (jag lekte) i snön haha... 
Sen gick vi en kortis med Max i vagnen för att han skulle sova en stund, och sen gick vi in och la oss i soffan iaf jag syrran städa lite och efter en stund kunde jag inte hålla mina ögon vakna så vilade lite. 
Sen vaknade Max så gick vi upp o lekte en kort stund, sen gick jag hem för johanna skulle få dit en kompis. 
Gick hem slappa lite och nu har jag gjort mig iordning ska försöka få tag i pappa ska upp till honom och städa och ta med några saker ja glömde. Och sen kommer ju såklart Jessica som jag absolut måste träffa innan jag åker!
Sen ska jag till skattkärr för att fira farfar som fyller år sen får vi se hur kvällen slutar :)
pusshej! 


Maxiboy i sin pulka instoppad dom en liten bulle (y) <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Världens sötaste goaste kille! <3

2012-01-10 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0