ska ha den bästa veckan...

på länge! Denna veckan i Gran Canaria med mina 2 systrar & Micke & Max & Mamma ska bli den bästa veckan någonsin!
Ska verkligen försöka koppla av och inte tänkta på någonting mer än vad som händer där! Behöver nog de och behöver verkligen denna veckan!
Åker klockan 12.00 ungefär imorgon till Karlstads flygplats och där ifrån går flyget 15.20 till Gran Canaria!
Vet inte riktigt när vi är framme men på kvällen iaf ;p
Kommer inte ha min mobil på eller med mig datorn, så kommer inte kunna vara uppdaterad på bloggen direkt ska försöka hålla mig undan mobil och dator så mycket som möjligt där borta, annars blir man bara ledsen när ens vänner skriver att dom saknar en osv då vill man hem ... 
Mest av allt kommer jag nog sakna min pappa... hihi men är första gången jag åker utan honom nu och de känns lite konstigt men de blir jätte bra ändå. 
Ska ta så många bilder så hela bloggen blir full när jag kommer hem!
Men nu ska jag mysa med min syster Matilda :) 
Sen kolla film och efter de sova!
Ni får ha en toppen vecka och en härlig start på skolveckan för er som börjar imorgon eller redan börjat ! ;)

Kommer sakna er, byyyeeee 


sen förra året, pappi o jag badar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0