~Stop worry about everything!

Hej!
Max sov här inatt, det var jätte mysigt! 
Vaknade ganska tidigt eftersom Max ville upp, men mamma gick upp och lekte med honom sen kom de tillbaka och la sig efter en stund och då sov vi till typ 9.15 eller något iaf jag de låg kvar ett tag till. 
Jag gick upp och ducha sen åt jag frulle sen kom Johanna och Micke för de skulle hämta Max men blev kvar en stund och då fick johanna hjälpa mig att välja kläder. 
Har inge kort på de och orkar inte ta just nu heller. 
Sen kom Jessica och hämta mig så åkte vi till elite stadshotellet karlstad. 
De blev bara jag Jessica och hennes mamma, när vi kom ditt krånglade de lite men orkar inte skriva de.
Blev sminkade sen fick Jessica och hennes mamma ta kort, sen va de min tur. 
Jag köpte inte ett enda kort va as dyra och inga blev bra. 
Men Jessica och hennes mamma köpte alla och deras va skit fina!
När jag kom hem slängde jag mig i sängen med datorn i knät o nu har jag legat här sen dess!
Ska snart käka, sen blir det nog hem till Jessica och ha lite myspys! 

Här kommer några bilder på Max när han bada!





Nej nu får de räcka :)
Världens sötaste och bästaste <3

Dag 03- Mina föräldrar.

Mina föräldrar flyttade isär i Oktober 2011. 
Pappa bor kvar på Lorensberg och mamma har flyttat till Färjestad.
Jag bor hos dom varannan vecka.

Mina föräldrar har alltid funnits där för mig och ställt upp för mig.
Och dom har verkligen fått ståt ut med mig en tag och är glada över att dom gjorde det! Förstår hur jobbigt det måste ha varit att ha en sån skit unge som jag var då. 
Men vi har skapat mycket roliga minnen ihop och jag älskar verkligen båda två lika mycket!
De är tack vare dom jag finns och får vara med om allt jag har varit med om och är med om!
Vet inte va jag ska skriva mer, men dom är verkligen helt underbara även fast vi kan små tjafsa ibland!
Älskar er otroligt mycket Mamma & Pappa !



Pussssheeej ;*

Kommentarer
Postat av: Mamma Mimmi

Vår goa söta Julia! Jag älskar dig!

2012-01-29 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0