~Will it work?

Hej på er!
Sitter hemma hos min bästavän Jessica! 
Inte gjort så mycket idag direkt, skulle varit hos Olliwer och kollat film och sånt men han låg ju så klart och sov så jag drog hem istället. 
När jag kom hem la jag mig i sängen och kolla lite film, sen kom mamma hem och då gjorde hon mat!
Haha hade väldigt roligt när vi käkade kan jag säga... hahhahha men mer säger jag inte. 
Efter jag käkat så fråga jag Jessica om jag kunde komma till henne så packade och missade bussen så var ute med bryske tills bussen kom. Men nu är jag här iaf får se vad vi hittar på. 
Puss och godnatt! 

Dag 05- Vad är kärlek?

Oj finns så mycket man kan säga, men när man väl ska skriva eller prata om de står de still -.-
Men kärlek är väl båda bra och dåligt, brukar oftast sluta med att någon blir sårad eller lämnad. 
För mig är kärlek romantiskt och underbart, men ändå väldigt svårt. 
Man måste kunna lite på den man älskar för att det ska fungera. 
Men kärlek måste ju inte ha med förhållanden och göra , man kan ju älska sitt husdjur?
Sin familj och vänner släkten? 
Och allt är ju på olika sätt.
Men är man kär i en kille/tjej eller börjar tycka om någon så brukar det kanske pirra lite extra i magen när man träffar personen.
Är man verkligen kär i någon som känner samma sak, så känner man sig väldigt strak typ som att ingen kan ta personen ifrån en. 
En del tror på kärlek vid första ögonkastet men inte jag, jag tycker att man måste lära känna personen innan man kan ta nästa steg. 

Nej men åh vet inte vad jag ska skriva mer nu så de får räcka. 
Men kärlek är väl olika från person till person alla ser väl de på olika sätt?


ah bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0