Bajs snö!

Godmorgon! 
Är redo för skolan nu, idag har vi tema dag så behöver ej ha datorn med oss och därför kommer jag inte uppdatera mig förens ikväll om jag inte gör de på något annat sätt. 
Min buss går 08.35 och jag börjar 09.00 så ganska lugnt än så länge.
Hoppas bara inte bussen blir jätte sen pga all jävla bajs snö som har kommit !!
4an brukar vara några min sen så tar 3an ibland, men orkar inte åka jätte tidigt så tar 4an. 

Märks redan att jag har ett annat humör nu när snön kommit, jag känner mig bara trött och sur. 
Hoppas inte dagen blir förstörd bara. 

Nu måste jag sätta på mig jackan och gå till bussen!
Ha en toppen dag alla ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

ååh nej, hur går det? Har du och killen blivit sams..?

2012-03-08 @ 11:27:40
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0