fel av mig!

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera mig just nu...
Men har haft väldigt mycket för mig, som skolan idag fast ah slutade ju tidigt. 
När jag kom hem så gick jag över till min syster en sväng o va med henne Max & Matilda, sen kom pappa och hämta mig så åkte vi hem. 
Han åker till GranCanaria imorgon så ville träffa han eftersom jag inte kommer se honom på 2 veckor med denna vecka då. 
Hoppas han får de bra i värmen med all sol och bad, AVIS!!

Sen gick jag ner till Olliwer för att städa hos ödlorna och ge dom mat, sen gjorde vi om lite. 
Efter de blev det hem till mamma och nu sitter jag i sängen och väntar på mat!
När jag käkat så ska jag hem till Jessica, och där sover jag även inatt. 
Imorgon har vi mässa på skolan och eftersom jag och Jessica är i samma grupp så tänkte vi att jag kan lika gärna sova där, och är nog bäst för annars kommer jag väl inte komma i tid eftersom det är en viktigt dag imorgon och då brukar de alltid hända något. 
Men när jag är hos henne tänkte jag svara på lite kommentarer eftersom jag inte gjort de på ett tag nu. 
Så ni som får svart ber om ursäkt över att jag inte svarat!

Sen blir de väl film antar jag och sova. 
Vi hörs imorgon eller senare PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0