Ska ta igen detta!

De va ett tag sen jag blogga nu känns de som!
Men jag ska ta igen de, och därför jag inte uppdaterat är för att datorn inte varit med mig på ett tag nu, har haft väldigt mycket annat i skolan där vi inte behövde ha datorn. 
Och när jag sov hos Jessica så orka jag inte ta med den eftersom vi hade mässa på onsdagen. 
Gick jätte bra för mig Jessica & Isabelle som vann 2 priser och de va vi väldigt nöjda över!
Torsdagen & idag behövde vi ingen dator för vi sluta tidigt igår o idag. 
Sen har de blivit att jag inte suttit vid datorn något. 

Men iaf så får jag se vad som händer idag..
slutade klockan 12.00 ungefär, men satt kvar med Emma & Jessica och bara prata för ingen av oss orka åka
hem direkt.

Kommer även utse vinnaren av veckans blogg ikväll så ni får vara med och kolla in lite då och då.
Kan säga att de är ganska svårt för alla har jätte fina och bra bloggar!
Och vinner ni inte denna gången så hoppas jag ni är med nästa gång iaf!

Och sen ska jag även tipsa om en sak som jag egentligen skulle gjort för några dagar sedan.
Men får ta igen detta som jag missat nu så kanske kommer bli lite mycket. 
Ska svara på lite kommentarer sen också, även fast de var några dagar sedan de skrevs, men tycker jag är skyldig er det! ;)



tummen upp för en bra vecka, och att vi fick sluta tidigt!♥
Ah vet att jag kollar konstigt med ögonen, men blir så
med webb bilder ;p

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

2012-03-16 @ 16:44:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej =) jag har precise startat en novell blogg om Selena Gomez och Justin Bieber . Jag är 100% ny på detta och det kommer synas ett tag men hoppas att kunna växa tillsammans med alla läsares respons .

Det skulle betyda mycket om du skulle kunna titta in och läsa första kapitlet och sen kommentera vad du tyckte och tänkte så att jag kan bli bättre =)



PS: jag är ordblind vilket är svaret på varför det kan vara mycket stavfel i texten =)



Kram Felicia <3

2012-03-17 @ 00:58:17
Postat av: Lilla jag <3

Hej =) jag har precise startat en novell blogg om Selena Gomez och Justin Bieber . Jag är 100% ny på detta och det kommer synas ett tag men hoppas att kunna växa tillsammans med alla läsares respons .

Det skulle betyda mycket om du skulle kunna titta in och läsa första kapitlet och sen kommentera vad du tyckte och tänkte så att jag kan bli bättre =)



PS: jag är ordblind vilket är svaret på varför det kan vara mycket stavfel i texten =)



Kram Felicia <3

2012-03-17 @ 00:58:30
URL: http://justinbswe.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är "Finn ett fel" tävlingen igång igen, in och gissa, då du kan vinna länk och få ta del av mina 500 läsare om dagen, aldrig fel va?! :D



http://swaxu.bloggplatsen.se :)

2012-03-17 @ 02:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0