Solsolsol

Hej!

Gud vad jag älskar vädret här i Karlstad, nu kan man verkligen säga sola i Karlstad! 
Har haft fint väder i snart 3 veckor känns det som iaf.

Idag gick jag hem efter lunch pga av att jag hade ont i magen och skulle göra en sak. 
När jag kom hem så la jag mig ute i solen med pappa och vilade, sen fixade jag det jag skulle och efter det la jag mig i soffan och väntade på mat!

Pappa grillade idag, första gången detta år.
Blev kött och pappas hemliga speciall och till de pomes och rostisar. 
Mumsmums säger jag bara!
Sen la jag mig i soffan en liten stund proppmätt!
Fast blev inte så länge gick och mötte Olliwer sen och så följde ha med mig hem och så kolla vi på film, sen drog han hem. 

Nu sitter jag i soffan men ska snart gå och lägga mig, ska ta en dusch först. 
Mår som sagt inte så bra så behöver vila ut lite så jag blir bra. 

Har uppdaterat lite dåligt kanske, men har inte suttit vid datorn. 
KramKram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja.. hostan är dryyyg!!! ;(



tack!



hoppas du mår bättre?! :(

2012-03-23 @ 23:44:00
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: J

sv:

jorå :)

görs?

2012-03-24 @ 11:34:35
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej ;) Min helg kommer bli toppen hoppas jag, jag ska tävla imorn, så jag är lite nervös. Är du en typisk tävlingsmänniska? :) Kram!

2012-03-24 @ 14:28:54
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0