srysry

Tjeeniiixx!

Förlåt ännu en gång för att jag inte bloggat, men har legat i soffan hela helgen o haft jätte ont i magen och igår va jag hos syster för Max min älskling fyllde 1år, tiden går sjukt fort! 
Va jätte kul att vara där. 
Gick även över till Joi & Linn och titta på när Johanna klippte Linn. 
Hon kanske ska göra de på mig idag om hon hade tid, och även färga håret på mig. 

Ikväll kanske jag ska sova hos min syster hoppas hon orkar de vill verkligen göra de, älskar att vara med min syster!
Även dig Matilda när du är hemma, och dig ska jag åka till någon helg de lovar jag! ♥

Men efter skolan nu blir det nog bara hem och ta de lugnt iaf, lovar att uppdatera sen. 

Internetet hos pappa är sär också därför jag inte uppdaterar så ofta när jag är hos honom. 

Men kyss på er ♥



Inga pengar på mobilen -.-

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Förståeligt att du inte var så bloggsugen om du inte mådde bra :)



Åh 1 är en så härlig ålder :d

2012-04-02 @ 11:55:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0