Storm?

Haha värsta synd om min syster, hon skulle precis cykla till sin kompis och när hon väl tog ut cykeln och skulle åka börja de regna och då gick jag in så såg inte om hon åkte direkt, men börja iaf hagla och blåsa värsta mycket nu knasigt värdet kan va?
Var ju sol och allt förut, de kan ändra sig fort asså. 
Sitter fortfarande i sängen, vet inte vad jag ska hitta på har ingen ork till någonting just nu. 

Johanna & Micke kom över en liten stund förut med Max innan de skulle gå till affären.
Mamma & Matilda ska ut så blir forever alone tonight tills mamma kommer hem iaf.
Kanske går över till min andra syster, gillar inte att vara själv när det blir mörkt haha fjantig kanske, men så äre...
Får se vad som händer iaf.

Tänkte lägga ut ett tips sen, så kolla in ibland!
Och imorgon tänkte jag köra på veckansblogg tävlingen, så hoppas många ställer upp!
Så glöm inte det tills imorgon nu då, tänkte att de va lika bra att skriva de idag så ni kommer ihåg tills imorgon att ställa upp. 

Hörs sen då, kram ♥


hahah snygg!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, jag har fått hem sånt och ska prova, så kommer jag recensera det senare i min blogg.:) Nåja, ska du kolla Melodifestivalen ikväll då? Någon faovrit? Själv ska jag kolla, men har inte sett ett enda avsnitt hittells :p Kram!

2012-03-10 @ 18:35:15
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag målade lite med en kompis och somnade tidigt. Det var skönt, jag gillar lugna helger. Då känns det att man verkligen har haft helg liksom :)

2012-03-10 @ 19:07:34
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-03-10 @ 19:10:39
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV; Även om man innerst inne vet att det är lite elakt, så känns det ju jäääävligt bra!



Får man väl hoppas på iaf! ;)

2012-03-10 @ 21:20:52
URL: http://ganskakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0