time to sleep!

Nej efter en lång och bra dag så är det dags att sova, ska upp 07.00 imorgon och åker till Kusten klockan 08.00 på ett ungefär. 
Ska ner och kolla till våran husvagn o se om den fortfarande är hel efter vintern för de kan man aldrig veta :p
Sen ska vi bo på hotell över natten och på söndag blir det hem igen. 
Orkar inte dra hela min dag, men den har varit väldigt lugn och skön!
Innan jag gick ut o sprang så följde jag med min syster ner till stan en sväng o köpte paket till Max som snart fyller 1år. 
Sen köpte jag en sak som är bra för håret men ni får se vad det är imorgon för jag har inte lagt in bilden på datorn än. 
Men kan säga att mitt hår redan känns mjukare, fast kanske är för att jag haft inpackning och allt när ja dusch och även ett annat hårskydd som också är kanon som jag även kan visa imorgon.
Tar med mig datorn dit imorgon, så jag har något i bilen och på kvällen!

Träffa min barndomskopmis Amanda när jag kom hem förut, va jätte kul att va med henne igen!!
Va väldigt längesen vi umgicks ändå bor vi på samma gata, fast båda har ganska fulla dagar så aldrig fått in varandra i våra dagar riktigt om ni fattar?
Men ska ändra på de nu så fort jag är hos pappa, så ska vi va någon dag i veckan!
Kan säga att jag och Amanda hade så sjukt kul ihop när vi var små, ah även när vi blev äldre då.
Hon är en så sjukt go tjej & saknar "oss" så sjukt mycket, hoppas på en bättring nu! ♥
Älskar dig Amanda!


Men ah nu är de dags för mig att sova om jag ska orka upp! 
Godnatt alla söta människor ♥

Hmm syns under mina ögon att jag är trött ?
En osminkad "jätte söt" Julia. 
Försök att inte drömma världens mardrömmar nu är ni snälla...


Amandas pappa & Jag & Amanda.
Pyttesmå ♥

Söta älskade Amanda, pytteliten ♥

Amanda & hanna & Jag. 
Japp våran vardags outfit! 


Eller inte... xD

Haha nej nu börjar ja bli övertrött godnatt !! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag älskar dig väldigt mycket julia<333

2012-03-03 @ 01:21:46
Postat av: juliaandersson

Till Amanda.

Jag älskar dig otroligt mycket min vän!

Vi ska hålla kontakten nu!

Du är underbar <3

2012-03-03 @ 01:28:58
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen, in och tävla vetja! ;D



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-03-03 @ 01:37:57
Postat av: Amanda

ja nu måste vi hålla kontakten nu

du är grymt underbar

Älskar dig väldigt mycket min älskade syster<3

2012-03-03 @ 01:38:18
Postat av: Amanda

Ja vi måste hålla kontakten nu!!!!

Jag älskar dig väldigt mycket din Prutt

du är en Ängel<3

2012-03-03 @ 01:49:38
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Görs? :D

2012-03-03 @ 04:51:30
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv; Vad trevligt :D

2012-03-03 @ 07:30:16
URL: http://thildizeen.blogg.se/
Postat av: ♥ Foto & design

svar: okej :D

2012-03-03 @ 09:30:06
URL: http://fotodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0